Forsknings-aktivitet


4.1 NITOL som forsøk

4.2 Evaluering

4.3 Forskningsområde, problemstillingar


4.1 NITOL som forsøk

NITOL legg opp til forskning der ein vil finna ut meir om -

4.2 Evaluering

Gjennom erfaring frå JITOL-prosjektet, studiar i drift og vedlikehald av edb-system, og hovedfagstilbod i informatikk og i pedagogisk informasjonsvitenskap, har ein alt eit visst kjennskap til interesse, behov, oppslutnad og vurdering av metodar frå studentar med interesse for informasjonsteknologi. Under dette prosjektet, NITOL, ønskjer ein også å prøva konseptet på ei breiare målgruppe og med eit større fagtilbod.

Etter mønster, evalueringsverkty, og metodikk som under JITOL, vil ein som metaspørsmål evaluera;

For å få nytte av evalueringa, er det viktig med rask melding tilbake til kurs-ansvarlege. I den formative delen vil ein leggja vekt på effektiv innsamling, bearbeiding og melding tilbake til læraren via datateknologi og bruk av datanett i evalueringsfasen, dvs. under heile forsøket.

Arbeidsmåten vil byggja vidare på erfaringar frå WP2 i JITOL-prosjektet der ein baserar ein stor del av evalueringa på 'on-line questionnaires', med (tilnærma automatisk) registering av aktivitet, og einskilde innslag av 'case' studier.


4.3 Forskningsområde, problemstillingar

Som aktuelle forskningsområde ser ein i utgangspunktet seks forskningsdimensjonar som spesielt interessante, både kvar for seg og som kryssande problemstillingar; Dimensjonane kan illustrerast i følgjande modell.

4.3.1 Brukardimensjonen

4.3.2 Læringsdimensjonen

4.3.3 Organisasjonsendringar

4.3.4 Den tekniske dimensjonen

Teknologiske forskningsområde: Funksjonaliteten til det tekniske systemet:

4.3.5 NITOL sin sevice, design og administrasjon

4.3.6 Den pedagogisk-/metodiske dimensjonen